Innebandy och Idol!

Heej!
Jag har inte haft tid och lust att skriva på ett tag. Jag börjar få ganska mycket besökare efter som att jag har blivit medlemm på mertrafik.Jag kan skriva om det i ett annat inlägg.
I torsdags var jag sjuk jag fick gå hem från skolan jag hade jätte ont i huvudet och mådde jätte illa.
Vi tror att jag kan vara allergisk mot mjök.Men det är ju inte alls säkert men när jag äter något med mjök i så brukar jag få ont i magen.
På fredan gick jag till skolan jag mådde bättre då.Vi bakade pepparkakor.Det var kul men man fick inte så mycket deg.
När jag gick hem från skolan rengnade det.
Efter att jag kom hem åkte jag mamma och mormor till en inredningsbutik och sen till Skärholmen.Jag fick en tröja och vi handlade lite pyssel.
Äntligen Idol final jag har längtat.Mamma och pappa var på julmiddag.Så det var bara brorsan Cindy och mormor. Typ alla i våran familj hejar på Kevin.Han är bäst. Men Alice var också bra.

På lördagsmorgonen vaknade jag ganska tidigt.Jag gick upp och tittade på julkalendern.
När den var slut åt jag lite frukost.Senare ska vi på Adrians(min bror) innebandy match,så jag gick å ducha och gjorde mig i ordning.
Jag vet inte vad stället heter som han hade matchen, men dom mötte ett lag som heter trollbäcken(tror jag). Han skulle stå i mål.Jag blev ganska förvånad han står nästan aldrig i mål.Han var faktisk bra men dom mötte ett jätte bra lag. Först gjorde det andra laget ett mål ganska fort.Sedan var det jämt men då gjorde det andra laget några mål så det stog 4-1eller2 jag kommer inte ihåg.Då var det typ 3 minuter kvar då gjorde huddinge mål(adrians lag) sen gjorde dom ett till då stog det 4-4.Matchen var jätte spännande när det var 2 sekunder gjorde huddinge mååål.Sen var matchen slut ´huddinge vann med 4-5. Vilken tur!!
Men nu årkar jag inte skria mer!
Heejdå!
/Alice

Kommentarer
Postat av: Mickis

Hallåsötnos!



Vad länge sedan vi såg dig nu, kanske vill komma förbi och julbaka lite med mig någonting?:O:D

2008-12-17 @ 09:46:20
URL: http://mickispickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0