Södertörn Here I Come!=)

Heej!
Lessen att jag inte har skrivit på ett tag.Men jag har varit upptagen.Min farmor och farfar har kommit för att hälsa på oss.Vi har julbakat.
Och idag kom beskedet jag kom in på Södertörns friskola!!!!Jag ska börja där i 6:an.Jag ska försöka hålla kontakten sen när jag har bytt skola.Jag är sååååååååå glad för att jag kom in i skolan.Jag ska gå Global Friend profilen.Den handlar om världen och det är ganska mycket SO.Jag känner en anna som ska börja där.Så det är skönt att jag känner någon där.Jag måste åka buss dit men jag har några meter till busshoms platsen så det är inget problem + att skolan har en egen holmplats.
Men bye bye.Jag ska göra en juldesigne det lovar jag(nästan).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0