Camp Rock!!

♥Heej! Idag vaknade jag kl.11 vi hade gäster igår och dom gick tup hem kl.2 på natten.
Efter att jag hade vaknat åt jag lite mackor.Och sedan gick jag till tv och jag bläddrade runt.Och jag såg att det var Camp Rock på 5:an.Jag har sett den förut men inte hela.Den är jätte bra jag önskar mig den i julklapp.Jag behöver flera besökare på min blogg så länka gärna.
Det är jobbig för att jag kan inte logga in på msn.Jag uppdaterade den och då blev den lite konstig.Men pappa ska fixa den senare.Jag vill ha en bärbar dator, med Windows Vista.Den är jätte bra.Jag vill se en film innan jag ska gå och lägga mig det blir nog Livet enligt Rosa.Serien alltså.
Jag sitter och nynnar på en låt från Camp Rock.Den låten är jätte bra!
Efter filmn följde jag med pappa till jobbet han skulle lämmna något till hans chef.
Imårron är det skola och slöjd.Jag blir klar med min sked då.Undra vad jag ska göra efter.....?
Imårron vill jag inte vara med någon kompis det är nya avsnitt av Zoey101.Det är en bra serie på Nickelodeon.Med Brittneys Spears lillesyrra Jamie Lynn Spears.
Men nu ska jag se på film hejdå!♥

Kommentarer
Postat av: Faster Anna

Jag länkar till dig då, du får gärna länka till min blogg:) Behöver också fler läsare

2008-11-10 @ 07:26:54
URL: http://www.metrobloggen.se/annanona

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0