HeejSvejs!

♥Heej!Nu sitter jag och lyssnar på musik på min ipod.Jag har inte så många låtar ännu men jag ska nog lägga in lägga in lite mera sedan.Jag har fått nästan alla låtar från Nea.Ni får gärna länka till min blogg.Jag behöver besökare!!:P
Gud jag är proppmätt vi åt tackopaj till middag det är gott.
Jag längtar till imårron jag har tränings martch mot Sörskogen tror jag. Jag spelar i Stuvsata.Nu längtar jagfaktiskt lite till skolan.Mest efter kompisarna.Jag vet typ inte vad jag ska skriva så jag skriver inte så långa inlägg.Någon som vet om det är något bra på Tv i kväll.Förutom Stjärnor på is.Jag tycker inte att det är så bra.
Jag har världen bästa låtar på min Ipod.Jus nu lyssnar jag på So What med Pink.
På måndag har jag träslöjd det är kul jag gör  en trä sked men jag har inte kommit så långt.
Men nu får det räcka!!
Kram/DogPuppy♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0