Hejsan Hejsan!!

♥Halloj!Idag hade vi halvklass på skolan för andra halvan var på hemkunskap i en annan skola,(Våran skola har ingen hemskunskapssal).
När jag kom hem från skolan gick jag å pappa ut med Cindy.Sen baka vi tigerkaka.Mumms.
Snart ska jag på fotbollsträning Jippie.
Nuu såg jag att det snöar jätte mycket det har blivit en litet lager över marken.Vad mysigt!!
På fredag ska vi ha klassfest det ska bli jätte roligt.
Torsdag och Fredag ska vi ha simmtest alltså imårron.Pirrigt!
Jag fick just veta att jag kanske kommer in på Södertörns Friskola Jag är på plats 17 just nu av 22 men det är inte säkert att jag kommer in det blir klart i december men jag ska byta om nu hejdå!♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till på simtestet!

2008-11-19 @ 20:19:52
URL: http://www.metrobloggen.se/annanona

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0