Hello!

Heej!
Lessen för att jag inte har skrivit på några dar.Men jag har inte hunnit eller inte årkat.
Idag har jag gjort ganska mycket.Jag har varit i länna vi köpte singstar Abba.Jag har inte provat jag tror jag ska göra det efter jag har skrivit.
Efter  vi var i länna åkte vi till huddinge och åt på Mc.Sen gick vi in på gubbaffären Systemet.
Sen åkte vi hem.Då följde jag med mamma och hennes kompis till Mälarhöjden på en innrednings butik som var jätte fin mycket fina saker.
När vi ändå var iväg åkte vi till Shärholmen C.Vi var på en massa butiker.När vi gick till Limited Too. Jag köpte ett par skor som jag ska ha som innomhussskor på skolan.Det var ballerina skor med klack.Dom är svarta med ett spänne och några stenar.
När jag kom hem åt jag godis och så.
Nu lyssnar jag på musik.
Jag ska försöka få en juldesigne snart!!!
Tack å hej leverpastej!!!!
/Alice

Kommentarer
Postat av: Faster Anna

Det lät som riktigt fina skor!

2008-12-02 @ 11:07:47
URL: http://www.metrobloggen.se/annanona

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0