Klassfest!=)

♥Heej!!Nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå.Vi ska ha om ungefär en timme.Men jag är klar.
Idag var jag på badhuset två gånger.Först med skolan och sen med pappa och brorsan.
Jag var på badhuset igår oxå med skolan.Vi har haft simmtest.Det gick ganska bra.När jag var där med pappa och brorsan så tog jag simborgarmärket.
Efter gick vi till cafeterian när jag kom dit hade dom köpt en tallrik med pommesfrites.Och vi fick en korv och en stor klubba.
Nu är jag uttråkad pappa städar och brorsan tittar på TV.
Ikväll är det Idol jag läste att det var kärleks tema.Jag missar lite men det gör inget för jag är på klassfest då.
Jaa det var allt hejdå!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0