Ny tjej!

♥Heej!Idan när jag kom till skolan hade det börjat en ny tjej i klassen.Vi hade slöjd direkt på morgonen.Så földje hon med mig till trä slöjden.Men då sa lärararen att hon skulle börja i sy slöjden för vi hade kommit ganska långt.
Jag är ganska nyfiken på hur hon är.
Jag blev nästan klar med min sked idag.Näste måndag blir jag nog klar jag hoppas på det!
Vi fick sluta tidigare idag för våran lärare skulle på kurs.Efter att vi hade slutat gick jag hem till en kompis.Vi åt mellis och sen satt vi vid datan.Vi skulle göra en heather eller hur det nu stavas.Vi hade roligt och tiden gick väldigt fort.Jag var tungen att cykla hem.Och min lampa på cyckeln var trasig.Bajja Bajja på den.
När jag kom hem åt jag lite rester till middag(mm tackopaj!)
Efter några timmar gick jag å mamma ut med Cindy.Hon är rädd för mörker så det är ganska jobbig,hon drar mycket då.
Idag kom jag på att det är kul att rita.Jag har inte tyvkt att det har varit så kul förut.
Det är jobbig för jag är inte trött och klockan är fem över tio!
Jag ska lyssna på min ipod.Jag vill att mera personer ska besöka min blogg.Om jag inte skriver ett inlägg någon dag så är det för att jag inte hinner men jag försöker så ofta jag kan.Men jag måste gå och lägga mig nu!
ByeBye!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0