Ont i Magen.......

Heej!
Idag var jag hemma från skolan jag hade ont i magen och mådde illa.Först klädde jag på mig kläder och gick ner och åt frukost men jag hade ont i magen och mådde illa.Jag sa det till pappa han sa att jag fick vara hemma.Men brorsan var oxå hemma.
Efter frukosten gick jag och la mig i sängen och sov.Först lyssnade jag på min ipod.
Jag kommer sluta att sätta hjärtan framför och efter texen för jag tycker inte att det är snyggt och för att man inte ser texten lika bra.
Jag ska försöka få flera besökare till min blogg.
Snart är det jul jag länktar det är så mysigt då.
Jag vill fixa en jul desinge till bloggen men vet inte riktigt hur man gör.Jag påminner er igen om att ni gärna får länka till bloggen.Och tack till alla er som läser bloggen!!
Idag såg jag på en rolig film "Vi hade iallafall tur med vädret..."
Den handlar om en familj från Luleå.Som ska på semester.Men den semestern blir inte så lyckad...
Filmen är jätterolig!!

Heejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0