PyjamasParty!=)

♥Heej idag ska jag på pyjamasparty hos tessi.Man får sova över det ska jag göra.Hon har nyss skaffat kattungar.Dom är jätte söta på bild jag ska träffa dom för första gången idag.Det ska bli jätteroligt.
Idag var jag och mamma i huddinge för att köpa en present till henne.Men jag säger inte vad det är...
Imårron har jag lite strässigt jag har match och ska och gå på öppethus på Södertärns Friskola.
Snart ska jag packa
Efter att jag var i hudding med mamma så åkte vi till en inrednings butik.Dom har jättefina saker där.Mamma köpte en smyckes hängare och någon ljusgren typ.
Snart ska jag på party så jag passar på att skriva lite.Men om ni undrar varför jag inte skriver vissa dagar är det för att jag inte har tid.
Ja det var allt.
Tack och hej leverpastej!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0