Snö och Vinter!!

♥Heejsan!!
Nu är det alldels vitt på marken.Det har nämlingen snöat hela natten.Jag är ensam hemma med Cindy dom andra är och handlar och så och brorsan är på fotbollskalas.Dom kommer hem snart tror jag.
Idag har inte jag gjort något speciellt ganska skönt.
Det var jätte roligt på klassfeten igår.Jag vann en Marabo choklad. Men det var inte så många som dansade med varandra.Men nåra inte jag.Vi lekte lekar men det var bara en som var rolig.Man var på lag och man skulle klä på sig byxor tröja kavaj och en keps,klappa den som var efter en i ledet och sen klä av sig allt och sen skulle den andra i ledet göra samma sak.Det var roligt men stressande.Men när vi hade som roligast skulle mamma komma och hämta mig.Men det var snällt av henne att komma och hämta mig med bilen.
Ikväll ska vi ha gäster och vi ska äta fajitas.
Tack och hej leverpastej!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0