Heej!!

Heej jag är ny här och vet inte hur man gör så mycket men jag kommer att lära mig en massa saker av mina kompisar.Hoppas jag....
Men iallafall!
Jag är en tjej på 11 år som älskar hundar!! Jag går i femman.Jag har en hund som är 10månader.Hon heter Cindy och är en Engelsk Springer Spaniel som är brun och vit.
Mina intressen är fotboll!!!Jag spelar i två lag med F96 och F 97.Det  jätte roligt!!Jag spelar mittfält och är ganska bra.Brunkar nästan aldrin göra mål,men en hel del målpassar.
I denhär bloggen kommer jag skriva om vad jag har gjort och en massa saker!!
Min hund!!
Min hund Cindy i min säng!!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Här har du iaf fått en trogen läsare;) PUss på dig sötnosen

2008-10-22 @ 20:15:40
URL: http://mickispickis.blogg.se/
Postat av: anna

hej, snygg blogg:P Kommer nog läsa den :)

2008-10-22 @ 20:39:09
URL: http://dancingfrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0