Höstlov!!!=)

Äntligen!!!
Det är så himla skönt med höstlov.Medans dom andra är på jobbet och på fritids så ligger jag och sover!!!Skönt Vaaa!
Jag har nyss ätit kycklinghamburgare det var gott.Jag har inte gjort något speciellt idag typ bara slappat.Jag hyrde en filmm som var jätte bra den hette något konstigt.Jag kommmer inte ihåg.
Jag längtar till Fredag då ska vi ha en liten Hallowenfest med några kompisar + att jag ska gå bus eller godis!!Hoppas vi får lite godis.Jag ska vara utklädd till en spindel kvinna typ.Jag ska se läskig ut.......
Men nu årkar jag inte skriva mer jag vet att jag inte skriver så långa inlägg men ändå....
Hoppas min blogg är bra kommentera gärna!
Puss och kram!!
//Dogpuppy

Kommentarer
Postat av: Faster Anna

Vore kul om du fotade hur du ser ut som spindelkvinna och lägger upp en bild:)

2008-10-29 @ 08:35:42
URL: http://www.metrobloggen.se/annanona

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0