Idol och MysKväll!

♥Hejsan hoppsan!!
Jag har nyss tittat på IDOL och fredag hela veckan.Idag var bra.Jag hejar på Alice,Kevin och lite på Johan.Han var faktiskt bra idag.Förra fredan var jag på idol genrepet och alla var bättre i verkligheten.Idag åkte Sephide ut jag ville att hon eller Lars skulle åka ut.Det verkar som att Lars inte tog det på allvar idag.
Tidigare idag så gick jag bus eller godis med Nea och Tessi.Vi fick jätte lite godis.Men 17.50kr var det var bra!!
Det var inte det bästa vädret att gå i men vi gick en liten stund iallafall.
Imårron vill jag till Media Market,vi såg en ipod som var på rea.Pappa var skyldig mig pengar.Så han betalar jag.Jag vill nog ha en rosa(hoppas den är snygg).
Det kom ganska många som kom och frågade bus eler godis hos oss.Mer än förra året.
Jag gillar Fredagar det är mysigt då + att det är bra program på Tv.
Snart börjar skolan jag längtar inte precis.Hoppas vi ska göra något roligt denhära hösten.Vi ska ha klassfest i November det ska bli kul!!
Men jag är så trött nu Puss å Kram!///DogPuppy♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0