Rusk Väder!!

♥Gud vad det är tråkigt!Men perfekt för att blogga.Just nu sitter jag och cattar med mina kompisar.Vi pratar om hur vi ska göra imårron.Det ska bli jättekul!!Jag vet inte vad jag ska göra för efterrätt??Något som jag inte har gjort så många gånger.Men om jag inte hittar någon vill mamma att jag ska en som jag har gjort tusen gånger.Jag sa nog hitta en.
För en liten stund sedan såg jag på en film, Sunes Jul. Den är jätterolig!Den handlar om Familjen Andersson.Som ska fixa in för julen.En av dom roligaste är när han ska valla Sunes och Hakans sidor.Pojkarnas pappa Rudolf knäcker ett ägg först och sen mjöl och en massa saker sirap å majonäs och allt va det är.
Nu skulle jag haft träning men pappa kunde inte sjudsa mig och jag ville inte cykla i mörker.Mamma skulle ut med jobbet så hon kunde inte heller sjudsa mig och jag visste ingen kompis som skulle gå och jag ringde inte någon.
Juste jag måste bara säga tt jag såg mr.Beans semester i morse och den är så kul!!Har du inte sätt den tykcer jag att du ska göra det.
Den handlar om mr.Bean som har vunnit en resa till Frankrike.Han åker tåg till Paris och allt gåtr inte riktigt som han har tänkt sig.Han fick en filmkamera och filma med.Han filmar hela tiden kameran är alltid på.Mr.Bean har alltig tur i Oturen.Jag gillar den filmen.Om ni ser den så ska ni veta att dom pratar inte så myket men den är bra ändå!
Nu vet jag inte vad jag ska skrva!!Det får räcka!
Puss och Kram!/Dogpuppy!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0