Sen Frukost!

♥Heej idag sov jag till klockan tio!Det var superskönt men jag kunde såklart sova längre,mamma ringde och väckte mig för hon tyckte att jag hade sovit tillräckligt länge.Det tyckte inte jag,men hon hade rätt i tt jag måste vara med Cindy lite oxå.Så jag steg upp.Jag åt frukost framför TV:n.Det finns inte mycket att så på vid den tiden. Nu sitter jag här och cattar och skriver.
Jag och en kompis vill åka till Shärholmen men vi ska fråga några andra kompisar om dom vill följa men sen måste jag fråga mamma eller pappa om jag får.Vi måste åka buss själva för ingen av våra föreldrar är hemmma. Men nu har jag inge mer att skriva!!
HeejDå jag kommer nog skriva mera senare!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0