Systrarna i jeans & konstiga pannkakor!!

♥Halloj!
Det blev ingen Skärholmen dennhär gången.Men vi åkte iallafall till Huddinge C.Jag åkte dit med två kompisar.Vi åkte buss dit och gicl hem.Ingen av oss köpte något.
Men äfter vi hade varit i Huddinge C gick vi hem till en av mina kompisar.Vi spelade Wii och sjöng singstar. Den kompisen har oxå en blogg. Måste fråga henne om jag får skriva hennes bloggnamn.
Efter vi hade spelat blev vi hungriga och vi lagade pannkakor.Men det gick inte så jättebra haha...
Vi glömde att smälta smöret så det blev klumpar och så vispade vi inte ner mjölet.Så vi silade ut klumparna och stte dit nytt smör.Sen var det dags att grädda dom oxå.Det gick faktist bra.
Jag gick hem för klockan böjade bli mycket. När jag komm hem låg det en film på bordet och den var till mig.
Det var Systrarna i Jeans. Den filmen var bra.Jag har läst två böcker håller på med den tredje men går lite trögt.Jag håller på med en massa böcker sammtidigt.
Filmen handlar om fyra tjejer som är världens bästa vänner och är jätte tajta.Men denhär sommaren är dom tvungna att skiljas åt.Så när dom var i en affär hitta dom jeansen som är "magiska".Det konsitga är att dom passar alla fyra.
Jag rekomenderar böckerna och filmen men läs böckerna först.
HeejDå!!Jag ska nog gå och lägga mig nu!♥


Kommentarer
Postat av: Pappa

Vad duktig du är med bloggandet.

2008-10-28 @ 08:12:28
Postat av: amanda

heheh:P det gick ju väldigt bra för smöret för oss^^ (du får skriva min bloggaddres)

2008-10-28 @ 08:43:00
URL: http://submarinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0