Tidig Morgon!

♥Heej!Sorry att jag inte skev igår, jag hade fullt upp med kompisar. Jag var med Nea & Amanda.I natt sov jag över hos Nea Amanda sov oxå över. Vi var uppe ganska länge.Vi såg på min film Systrar i Jeans.Sedan låg vi och pratade ganska länge. Amanda var vaken kl8.00 sen vakna Nea. Dom försökte väcka mig med att säga att Amanda ska hem snart fast det skulle hon inte.Jag vaknade kl.9.30. Sen ville dom ät frukost fast jag var inte så hungrig.Vi åt mackor och tita på TV. Nu sitter jag och skriver på Neas laptop.Och dom spelar mario på nintendo,juste vi lyssnar på musik oxå!! Idag ska jag å Nea vara hos mig för Amanda ska vara med en annan kompis. Dom hade bestämt innan. Men nu ska jag sluta skriva det kommer nog ett inlägg senare!!
Byeee!♥

Happy Halloween!!
Halloweenpumpa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0