Tjabba

Hejsan!!Idag har jag varit i skolan och varit med kompisar!!Jag var hemma hos min kompis Nea!!Vi hade jätte kul!!Först åt vi mellis.Sen sjöng vi sings star!!Det är jätte kul även om jag sjunger som en gris.Sen var vi inne på datan ett tag!!Senare var Ida tvungen att gå hem.Jag och Nea blv hungriga så vi gjorde middag.Inte konstigt att vi var hunriga klockan var ju typ 18.30.Det blev köttbullar och mackaroner.Eftersom att ingen av hennes föreldrar var hemma så lagade vi maten själva,det gick faktist bra.:)
Efter att vi hade ätit cycklade jag hem det var lite läskigt men det gick bra ändå. Och nu sitter jag här med min nya blogg!!
//DogPuppy

Kommentarer
Postat av: Rappa

Snygg blogg.

2008-10-22 @ 21:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0