Trååkigt!

♥Heej nu har jag verkligen tråkigt!Dethär är det ända jag kan göra pappa sitter i värsta bilkön.Jag har nyss lagat mat till mig och min bror.Det blev köttbullar och potatismos.Inte det lyxgaste men det var faktisk ganska gott!Jag vill lära mig hur man gör om sin blogg.Som alla kanske vet så har jag höstlov.
Om ni undrar varför jag alltid börjag och slutar med hjärtan + att jag har kruvsig text.
Skriv om ni skanar nåonting på mig blogg så kanske jag kan skriva det!!
Nu kan jag passa på att bäretta om mig!!
Ålder:11År
Familj:Mamma,Pappa,Lillebror och hund!
Intressen:Fotboll,hundar och att vara med familjen och kompisar!
Ja det var lite om mig!!
Tack och hej Leverpastej!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0