Trött!!!!

♥Hejsan! I natt har jag sovit över hos en kompis.Det var jätte roligt.Vi sov i hennes säng.Vi höll på med en massa saker och var uppe jätte länge.När vi hade lagt oss i hennes säng ropade hennes pappa att hon skulle ha fotbollstunering.Visst va det kul för henne men vi var tvungna att gå upp kl.7.00 på morgonen på en lördag!!!!!Det var jätte svårt att få hon vi sov hos ur sängen.Men vi lyckades tillslut.Vi åt frukost och seddan åkte vi iväg.Det var iskallt ute så jag och min kompis stog ute och frös.Det var ju inte riktigt det vi hade längtat efter.Vi trodde att vi kunde sova länge men nepp!!Efter matchen åkte jag hem.Min kompis lag vann med 1-0.Det var bra!
När jag kom hem åkte jag och min papp och lillebror till djuraffären.Han ville ha en lite skål med en guldfisk i sitt rum och det fick han.Men vi har redan ett akvarium.Han döpte det till Bert varför vet jag inte..??
Jag åt en typ som en billys pizza till lunch.Efter att jag hade ätit satte jag mig framför TV.n.Det var skidåkning.Sedan blev jag blev lite piggare och började leka med min hund!!!Å nu sitter jag här och skriver.
Ikväll ska vi till några kompisar.Det ska bli kul!!!Men jag årkar inte skriva mer nu hejdå!!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0