Södertörn i not komming

Heej!
Det har hänt en hel del sen jag skrev sist. Jag har inte årkat och haft lust att blogga.
Jag ska inte gå på södertörn längre jag har ångrat mig och vill gå kvar i min gamla skola och i min gamla klass.
Vi har fått välja vad vi ska ha för språk i sexan. Jag valde Spanska i första val och Tyska i andra hands val. Jag valde Tyska itället för Franska som andra hands val för att jag gillar inte Franska + att det är jättesvårt.

I torsdags åkte vi till flottsbro. Det var superkul. Jag åkte skidor och det gick väldigt bra fast jag suger på att åka. Det är lite läskikg att åka ti om lite större och brantare backarna men det var ju kul ändå.
Sen des har det inte hänt speciellt mycket.
Ja nu har jag inget mer att säga så hejdå!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du e jättebra på att åka skidor ju!!! ja lovar!!

2009-02-18 @ 16:55:30
Postat av: sara

hejsan Alice!! jag tror i alla fall att du ä bra på att åka skidor. och guuud vilken fin disign du har!! har du gjort den själv? åååå, aaviiiis XD!! hoppas att det var kul i flottsbro. det var det ju alltid förr.. men varför ska du inte gå i södertörn??? den dära snättringeskolan är ju bara ett råtthål!! enligt mig i alla fall... aja, det är det ju du som bestämmer, bara ett litet tiiiips från min sida. jag trodde alvarligt att alla ville komma ifrån snättringe..... kul med spanska, det vill jag ocksp ha.. det varkar ju bara bäääst!! det ska ja ta i alla fall, för det kan man prata i ITALIEN!!! det är det apsoluut bästa landet på jorden!! allt och allt är bara bäst där...

2009-03-01 @ 14:01:18
URL: http://vaniljkaninen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0