Hejsvejs!

Halloj! Nu är jag tillbaka igen, efter min lilla pause. Som ni ser har jag fått bloggen fixad av Anna(www.dancingfrog.blogg.se).
Det har inte hänt speciellt mycket. Jag har gjort illa min hanled. Vi var och åkte skridskor med skolan och så skulle jag ta imot mig i sarjen och då hände något i handen. Det gör jätte ont. När jag åkte hem åkte jag Pappa och Adrian och klippte oss. Påvägen dit skulle Pappa tanka så jag och Adrian fick mellis på Statiol muffins och pucko.Mumms.
Dagen efter hade jag så ont i handen så jag och pappa åkte till akuten.Där rönkade vi och jag hade ingen spricka men en rejel stukning och en blödning (ingen aning om vad det är).
Dagen efter gick jag till skolan där allt var som vanligt fast många sjuka, det är en sådan perion nu tydligen.
Ja och jag tackar ännu en gång för den fina bloggen Anna!
Ja det var allt Hej Då!

Kommentarer
Postat av: anna

varsågod:P:P det e synd om dig en blödning betyder typ att det blöder inne i handen:S (tror jag)

2009-01-22 @ 20:14:00
URL: http://dancingfrog.blogg.se/
Postat av: Sofia

Oj! stackars dig! vad jobbigt. jag längtar jättemycket efter att träffa dig och alla andra kompisar! men jag tror att jag kommer till skolan på måndag. :)

2009-01-23 @ 14:01:52
Postat av: Tessi

Fin design!:)

2009-01-23 @ 15:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0