Party!=)

Heej!
Idag har jag varit i skolan. Det roligaste ämnet idag är bild. Det är svårt att förklara hur vi gjorde men jag kan försöka. Först klippte vi ut en figur ur ett A4 papper,sedan tog man ett till papper, på pappre la man mallen sen så duttade med en svamp med färg på. Plus att vi gjorde en till grej men jag årkar inte förklara.
Idag kl.18.00 ska jag på övernattnings party hos min kompis Wilma. Vi gick på samma dagis och bodde grannar tills jag flyttade. Jag har inte träffat henne på jättelänge det ska bli jättekul!
Jag har precis duschat. Jag ska nog ta och packa snart men inte än.
Imårron ska jag oxå på ett party hos Ida.Jag har inte köpt någon present än.Det måste jag göra.
Det var allt jag hade att säga för idag Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: Anna

SUGEN PÅ BILLIG SHOPPING! Säljer varor från Usa på Tradera. Mer info: http://annakatarinaandersson.blogg.se/

2009-01-25 @ 18:24:40
URL: http://annakatarinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0