Bärbar dator!<3

Hejsan! Min blogg pause gick inte så bra. Jag blev sugen på att blogga bara efter en dag, så pausen är som slut nu. Igår var jag med mamma och pappa på Media Markt. Där kollade vi på bärbara datorer. Vi hittade väl som två stcken som var inntresanta. Vi bestämde oss för att åka dit dagen efter kl 10 ungefär.

Idag då åkte vi dit till affären, jag pappa och Adrian. Adrian skulle oxå få en ny dator så vi letade lite och hittade en som vi köpte. Vi har likadana. Så nu sitter jag och skriver med min nya dator. Den är jättebra. Tack så jätte mycket mamma och pappa. Juste ni kanske undarar varför jag får en ny dator? Jag fyller år snart så jag får min present i förskott.

Hejdå!<3 Hare bra<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0