Godmorgon<3

Heej! Och godmorgon!
Jag aknade av mig själv idag. Det var faktiskt skönt. När jag hade vaknat gick jag in till Adrian oh kollade vad han gjorde. Senare skulle jag skariva ett inlägg men då ropade pappa att det var frukost. Vi fick äggröra och stekt lök och champinjoner. Det var som brunch. Senare idag ska jag och pappa typ shoppa present/presenter till mamma som fyller år imorgon.
Nu ska mamma typ klippa Cindy så hon blir lite finare. Klart hon var fin innan men jag menar som när man går till frisören och vill bli fin i håret fast man redan är fin.
Det kanske är svårt att förstå men det var det bästa jag kommer på som exempel.
Hare Bra!
Kramar från Alice♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0