Godmorgon<3

Tjena mittbena!
Idag vaknade jag av att brosan och hunden kom för att väcka mig. (BLÄ). Jag var så himla trött. Jag kunde inte sova, för det första var jag inte trött och för det andra var det helt tomt i huvudet. Det kanske låter konstigt men så var det, jag bara låg där i sängen och stirrade upp i taket. Men jag somnade tillslut.

Snart ska jag baka. Jippie. Jag har tänkt att bara två sortes kakor och sen vaniljbullar. Kakorna ska mamma ta med till jobbet imorgon.
 Det är så himla tråkigt väder ute nu regn och mulet å kallt.
Jag längtar till nästa vecka då kanske jag pappa och adrin ska åka till skara sommarland.
Jag har aldrig varit där, men det verkar superkul.
Är det någon som har varit där? Är det kul? Skriv gärna.
Puss å kram från Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0