Hemma igen!<3

Shoo! Nu är jag hemma igen. Vi var på cosmonovs på naturhistoriska riksmuséet(stavas). Jag kommer inte ihåg vad filmen hette. Men den hanlade om rymden och våran planet typ. Lite läskig. Haha det var nog bara jag som tyckte det. Jag mådde illa när vi kom in i salongen. Man blir ju liksom lite förvirrad av den stora duken eller vad det heter.
Juste, när vi hade hämtat vår biljetter som pappa hade bokat innan så gick vi ut och köpte korv. Då såg vi eller pappa såg han först Kenny Jönsson han spelar tydligen hockey i NHL och i Sverige typ.

 Efter filmen så åkte vi och spelade mini golf i tantolunden tror jag det hette. Dom hade gjort om banorna så dom var jätte fina och fräsha(stavas). Pappa vann jag kom tvåa och Adrian trea. Haha äntligen vann jag över Adrian. När vi hade spelat klart köpte vi glass. Jag tog en callipo men den läckte där nere så att jag blev helt kladdig :( Haha vilken otur jag har ibland. Jaja.
Hare bra hejdå! 
Kram Alice 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0