I Love Sims 3<3

Heej! Jag kom inte på någon bättre rubrik idag. Men det är så himla irriterande att internet inte funkade igår kväll. Jag skulle skriva ett inlägg men det gick ju inte.
Men i alla fall jag vaknade väldigt tidigt idag. Jag vaknade av larmet som mormor råkade sätta på larmet. Det var lika bra att gå upp jag kommer endå inte somna om. Vi tittade på tv sen käka vi frukost. 
Vi har börjat bakat bullar. Så ser min dag ut ganska lugn. Kanske spela lite sims. Jag älskar sims 3 nu jag har lärt mig hur det funkar.
Igår kväll läste jag ut Tillsammans andra boken. Den var superbra. Jag såg att det fanns en till bok i serien.



Kommentarer
Postat av: Hanna :)

fin blogg! :)

2009-07-31 @ 19:11:29
URL: http://everyheartbeat.blogg.se/
Postat av: Sofia

har kollat på den boken många ggr. verkar asbra<33

2009-08-26 @ 15:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0