Kvällsinlägg

Heej bloggen!
Ligger i sängen och skriver och cattar lite. Ni kommer ihåg att jag skulle ut och plocka svamp. Vi hittade typ 5 kantareller.  Efter en stund tröttna vi och åkte till huddinge centrum och köpte lite böcker och mackor på subway. Mums.
När vi hade käkat så skulle jag lägga mig ute och läsa men då skulle det bli mulet. Jag hoppade in i duschen och sen åkte jag och mamma och shoppade. Vi skulle inte handla kläder utan saker till hemmet. Vi åkte till bo:x i kungens kurva. Där handlade vi massor på granit. Jag övertalade mamma att vi skulle titta på kök oxå. Hoppsan på nsdag kommer det en kille som mäter och ritar vårat kök. När vi var klara där begav vi oss till ikea. Vi handlade en ny lanpa till mig och lite ljus. Jag håller på att ladda upp bilder nu så ni får vänta lite på dom. Jag lägger in dom i ett annat inlägg.
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0