Om exakt en månad...

Godmorgon!
Vill bara medela att jag fyller 12 år om exakt en månad! = )
Imorse vaknade jag av att Adrian och hans kompisar som sov över veckte mig när dom skulle äta frukost. Idag ska jag inte göra något speciellt tror jag. Jag tänkte ta en bok och sätta mig och läsa i våran nya hängstol.
Idag är både mamma och pappa på jobbet förut var pappa hemma så nu blir jag ensam hemma om man inte räknar med Adrian och Cindy förstås. Jag tycker att det är skönt att vara ensam med Cindy vi har det så mysigt så.
Juste nu kan jag skriva klart dendär listan på allt jag ville
Jag vill:
Klippa Mig
Köpa nya kläder
Åka till Grönalund
Fylla år

Mycket det var va? HAHA
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0