Skara sommarland!

Heej! Lessen att jag inte har skrivit idag men jag har varit upptagen.
Imorgon ska jag papppa och Adrian till skara sommarland. Vi ska bo i tält. Vi har provat att sätta upp det och det funkar, vilken tur. Det ska vara ganska bra väder där i veckan men vi ska typ bara vara där i två till tre dagar tror jag men man vet aldrig. Jag måste gå upp supertidigt imorgon för vi ska åka ganska tidigt. Det är bra för jag behöver inte packa med så mycket kläder. Vi ska ju bara bada typ på dagen och på kvällen på campingen(stavas) behöver jag ju bara myskläder.
Jag kommer nog inte kunna skriva dom dagarna jag är borta så det blir inga inlägg då.

Idag fick pappa sig en GPS som han har tjatat om i flera år tror jag. Fick och fick han köpte en på net on net. Jag fick en band till mobilen, ett sånt man kan ha runt halsen.

Hare bra hejdå<3


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är fett kul där! saknar dig kram<333

2009-07-15 @ 22:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0