Torsdag:)

Heej!
Jag har inte orkat skriva på ett tag. Men i alla fall. Imorse åkte mamma och pappa till Tyskland. Vi firade mig igår, jag fick presenter och vi fikade muffins. Jag fick the sims 3, I taket lyser stjärnorna och mamma mia filmen.
Juste jag fick pengar oxå. Av mormor fick jag 500 kr och 500kr av farmor och farfar med. Tack så mycket.

Idag fick jag äntligen sovmorgon, jag sov till typ kvart över tolv. Det var skönt. När jag vaknade käkade vi lunch. Mormor gjorde parisare mums. Vi kollade på mamma mia efter maten. Den är rolig och bra. Jag rekomenderar den till er som inte har sett den. Jag har provat på sims 3 oxå. Det är ganska anorlunda men väldigt kul. Det tar en stund att lära sig, även om jag har spelat mycket sims tidigare så är det svårt. Det är så himla mycket nytt.

Hare bra! Glöm inte att kommentera. Jag skulle bli jätteglad om någon kommenterar.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0