Tråkigt!

Heej! Lessen för dålig uppdatering men jag har som inte haft lust. Nu sitter jag här och har så himla tråkigt. Idag har jag vrit ute i skogen och plockat blåbär. Vi fick typ 4 liter eller nåt. Vi hade sådan himla tur för vi hittade värsta bra ställena med supermycket bär.Vi var ändå inte långt hemifrån. Hunden var med ut i skogen. Hon fick vara lös men det gick faktiskt bra. Det trodde jag inte, för hon brukar spåra och då sticker hon iväg. Sötnosen ligger nu i min säng och sover som en liten gris.
Nu har jag tröttnat på min design. Jag har försökt göra en ny men har inte lyckats så bra. Någon som kan fixa en gratis till mig efter önskemål? Men hur funkar det egnentligen? Någon som kan förklara? Nu går det pissdåligt med det hära med besökare är det någon som har några tips på ågon sida förutom mer trafik?
Hare bra och Godnatt<3<3<3<3    
                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0