I'm back!<3

Sho!
I natt kom jag hem från Turkiet. Vi hade väldigt varmt och skönt. Men jag blev inte speciellt brun tycker jag. Men nu har jag grunden till sommaren. Så om jag är ute och solar kommer jag nog bli ganska brun(hoppas jag). Men i alla fall det blev mycket shopping i Side en stad i Turkiet. Man kan säga att vi bodde där, eller lite utanför. Ni kanske blir nyfikna på vad jag shoppade?Bara så att ni vet så är det inte "äkta" märken. Men det bryr jag mig inte om.
Lista:
Lacoste Skor i läder eller var det skinn kommer inte ihåg
En svart vit adidas jacka
Adidas linne
Ljusa Korta 96 jeans dom går bara till knäna (väldigt sköna)
Jag kommer inte ihåg om det var allt jag fick men jag tror det.

Tempraturen där var 45 grader i solen tror jag som varmast. Luften var ganska fuktigt men man vänjer sig. Det jobbigaste var när man skulle sova för det känndes som om sängen var fuktig , plus att det var as varmt i hela rummet.

Ajuste jag glömmer alltida att tacka och svara på kommentarerna. Tack så mycket alla som kommenterar.<3<3
Kram Alicee


Kommentarer
Postat av: Sofia

Heej! Kul att du är tillbaka!!!=D Fett coolt med korta 96 jeans!!! Vilken färg är det? Har saknat dig!!!Kram kram<3<3<3<3<3<3<3

2009-06-22 @ 18:44:31
Postat av: Alice

heej på dig!

Det är ljus blå färg

Har saknat dig med<3 Hur går det med hunden?<3<3<3<3

2009-06-24 @ 22:49:00
Postat av: Sofia

Det går bara bra men jag har inte haft sovmorgon sen vi hämta honom=O Zzzz... Fett snyggt! Jag tänkte köpa vita 96 i Turkiet=P Ha det bra!<3<3<3<3<3<3

2009-06-25 @ 21:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0