Ingen rubrik!?

Tjabba!
Här sitter jag och inte har något att göra. Jag funderar på att sätta mig ute och läsa. Det är ju ganska fint väder idag.
Ikväll har jag träning det ska bli kul för jag har inte tränat på typ en vecka tror jag.
Jag vet tusan inte vad jag ska säga har ju inget vettigt att skriva om som vanligt. Ni får gärna ge förslag.
Juste det höll jag på glömma vi ska hämta Cindy idag. Mammas jobbarkompis tar hand om henne. Vad vi har saknat henne. Hon har tydligen varit väldigt busig som vanligt.
Puss å kram Alicee


Kommentarer
Postat av: Sofia

Kul att du är hemma igen!!! Själv har jag feber... :´( Jag tycker det är kul att läsa bara typ vad du har för dig:) Du skriver bra! Inget behöver ändras eligt mig!puss o kram<3<3<3<3

2009-06-22 @ 18:35:10
Postat av: Sanne - bloggdesigner

Auktionerar ut en bloggdesign just nu och högsta budet är endast 22 kr. Auktionen avslutas ikväll kl.22, så var med i chansen om en design till otroligt bra pris - lägg ditt bud redan nu!

2009-06-22 @ 21:32:09
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0