Kedjebrev!

Hej igen!
Jag har en sak jag vill säga jag är SÅ himla less på kedje brev. Inte dom fina och snälla men dom läskiga och konstiga.
Jag blir inte arg på dom som skickar dom till mig men jag tycket bara det är onödigt. Jag fick massor i natt en som var jätte läskig enligt mej.
Såhär stog det:

För länge sen föddes en mördare. Han hann döda 24 personer innan han avrättades. Det går ryckten om att han lever fast som ande. Om du inte skickar vidare detta sms till 10 personer inom 10 min kommer han sitta vid din sängkant och den 7 dagen kl.24.00 kommer han avrätta dig ingen kommer höra dig skrika ingen kommer ens märka att du dör. Om du skickar vidare detta sms kommer han göra så din största kärlek verkligen inser hur mkt han/hon älskar dig. Jag valde på den säkra sidan Vad väljer du. Tiden börjar nu...

Läskigt vaa? Ínte konstigt att  personen skickade vidare det. Jag skickade inte vidare.
Någon som håller med mig

Kommentarer
Postat av: Anna

ush håller med dig läskiga kedjev e läskiga!:S

2009-06-21 @ 19:25:49
URL: http://afotoblogg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag håller absolut med!!! Varför skickar man såna? För att skrämmas eller?! Men jag har ett tips läs inte vidare om du märker att det är läskigt eller taskigt! Jag vet det är svårt för man är så nyfiken=P men försök=P Jag skicka inte heller vidare det!!!<3<3<3

2009-06-22 @ 18:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0