Sleep Over<3

Heej lessen att jag inte skrev något igår. Liv sov nämligen över hos mej måndag till tisdag och jag sov hos henne tisdag till onsdag. Vi hade roligt hos mig spelade vi fotboll och tittade på film. Vi var uppe ganska länge typ till två. Så vi var ganska trötta nästa dag men men. När vi sov hos henne så tittade vi på tv och sen spelade vi lite fotboll då oxå. Idag bakade vi chokladbollar hos henne också. dom vart supergoda. Ja skulle hem typ fem eller nåt för vi skulle till länna och köpa ett sovtäcke och gräsfotbollsskor till mig för atta matcher i grupp spelet  var på riktigt gräs.
Det är bättre att ha grässkor då annars så halkar man och så. Skorna var supersnygga tycker jag.
Kram Alicee


Kommentarer
Postat av: Sofia

Coola!<333

2009-06-25 @ 21:58:39
Postat av: alice

Tack<3

2009-06-28 @ 18:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0