Uttråkad!

Hej!
Sitter här och är uttråkad. Jag har typ ingenting att göra. Jag är ganska trött i benen efter cupen. Jag kom hem igår fast årkade inte skriva någonting. Jag har spelat 7 matcher på 3 dagar så ni kanske förstår. Jag kan förklara hur det gick där borta.
Det var fem matcher i gruppspelet. Då vann vi 2 och förlorade 3. Därför kom vi till b-slutspel. Där var alla matcher vinna eller försvinna så det var verkligen nervöst. Den första matchen i slutspelet vann mitt lag på straffar. Det var supernärvöst när vi skulle lägga dom. Det började med att vi missade våra två första (varge lag får lägga 5 straffar till att börja med), våra motståndare gjorde mål på deras första straff. Sen gjorde en i mitt lag mål. Våran målis räddade deras skott. Vi missade våran straff. Målis rättade deras straff. Vi gjorde mål. Våran målig rädadde resten av deras straffar.
Och shit vad vi blev glada, jag tänkte vi har världens bästa målvakt.
Men tyvär förlorade vi våran nästa match så vi fick åka hem.

Har typ ine mer att säga.
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0