Min Dag:P:D

Heej igen!
Idag har vi bara hart slöjd SO och engelska. Vi ska ha en engelska teater imårron. Jag ska vara något j*vla spöke väldigt tråkigt. Men jag har lätta repliker. På So:n jobbar vi med Medeltiden det var ganska kul idag vi fick göra djur av lera och då satt jag med Sofia och Flizz(Felicia). Vi skratta åt något väldigt konstigt. Sofia sa att Flizz sa ärligt hela tiden och så började vi skoja om det och så sa vi det hela tiden och skrattade.
Efter skolan gick jag hem till Nea. Vi var inne på datorn. Vi laddade ner melodifestivalen låtarna, eller i alla fall några.
Och så lekte hon modell då sminkade jag henne och så tog jag en massa kort. Det var faktisk jättekul. Efter ett tag var jag tvungen att gå hem då åt vi middag. Fiskpinnar och potatismos ganska najs. Det var kul för KP kom idag. Det var extra rolig idag för det var två sidor om pinsamma saker som folk har gjort.
Just nu lyssnar jag bara på musik och cattar lite måste snart gå ner och göra klart SO läxan. Bläää:(
Som ni kanske har hört så läser jag en väldigt bra serie av Stephenie Meyer. En storsäljare kan lägga in bilder på böckerna. Det finns en film till den första boken som heter Twiligt. Väldigt bra jag rekomenderar den serien. Det handlar om en tjej som blir kär i en vampyr och så händer en massa spännande saker.
Hejdå ska göra So läxan nu bybye!
Kram Alice!

Orginal titlarna heter såhär
På svenska heter dom "Om jag kunde drömma" Och "När jag hör din röst"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det här med att vara vegetarian http://kathrinea.blogg.se/2009/march/10-anledningar-att-bli-vegetarian.html jag är väldigt intresserad av vad DU tycker!

2009-03-09 @ 21:50:21
Postat av: Sofia

Hahahahaahha ja men det var ju jättekul!!! ärligt;) den serien äger verkligen!!! jag rekomenderar den också! ärligt... :P

2009-03-10 @ 14:53:51
Postat av: Hanne

hej! Din blogg är mycket fin<33 gillar färgstarkt. tyvär e jag inte själv så bra på att få till min blogg med färger men men. Jag tycket verkligen att twilight är den bästa serien jag nånsin läst. jag hatade att läsa innan o läste 1 bok per år unegifär. men nu kan jag inte sluta sen jag började med domma. ha det bar och sök om dej // Hanne <33

2009-03-10 @ 21:26:01
URL: http://hanne.blogg.se/
Postat av: anna

heej Twiligth böckerna verkar bra funderar på att läsa dom för jag har sett första filmen och alla säger att böckerna typ är hur bra som helst

2009-03-11 @ 17:39:04
URL: http://dancingfrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0