Skärpning!!

Heej alla läsare!
Jag har från och med nu bestämt mig att skriva så ofta jag kan jag har typ inte skrivit på en månad eller nåt sånt. Jag ska skärpa till mig. Det är ju meningen att man ska skriva om man har en blogg.

Så här såg mitt sportlov ut: Jag och min familj åkte till Tärnaby samma dag som sportlovet började altså en fredag för några veckor sen. Som alla kanske inte vat så ligger det i Lappland. Det tar en ganska lång tid att åka dit. På vägen dit stannade vi hos farmor och farfar. Där sov vi en natt. på morgoner fick vi tårta efter som att adrian skulle fylla år snart. Vi firade i förskott. 
Senare på dagen åkte vi till Tärnaby. Vi kom dit på eftermiddan och vi hann inte åka skidor den dagen. Några dagar gick ingenting specillet hände. På hemvägen hade vi bestämt oss för att stanna hos mormor och morfar för att fira adrian. Där sov vi två nätter, sedan åkte vi hem till Stockholm. Vi kom hem på en lördags eftermiddag, så vi hade en ledig dag innan skolan började.
Sådär såg mitt sportlov ut:)
Veckan därefter gick ganska fort. Nu är helgen nästan slut. Och en ny vecka är pågång. Vi ska börja med nationella proven då. I alla fall engelska och svenska. På måndag har jag syslöjd jippie! Men nu ska jag gå och läsa min braiga bok hejdå!

Kommentarer
Postat av: anna

jaa! Du ska börja skriva igen:D

2009-03-09 @ 14:59:11
URL: http://dancingfrog.blogg.se/
Postat av: Sofia

kul:D<33

2009-03-09 @ 15:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0