Vildmarksmässa:)

Heej! Idag har jag varit på Vildmarksmässa med skolan. Det var faktisk ganska kul fast min sko är jätte trasig så det var svårt att gå ordentiligt. Ja va mest med  Nea, Flizz och Moa. Alla gjorde typ bort sig flera gånger. PINSAMT!
På mässan kunde man göra en massa saker men jag gjorde inte så mycket. Kläätade och gick runt och tittade. Men det fanns en ganska rolig maskin där man skulle tävla mot en annan, det var en paddlings tävling typ. Det fanns en massa godis där som man fick ta helt gratis det brukar vara det på mässor. Vi va på mässan tills 1 typ. Sen åkte i pendeltåg hem. Och då var mina skor Väldigt trasiga. När jag kom hem gick jag ut med Cindy. Det var jobbigt för jag hade jätte ont i fötterna. Just nu lyssnar jag bara på musik. I kväll ska mammas jobbarkompis  och hennnes dotter komma. Vi ska äta Tacos. Ja nun har jag inge mer att säga Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hejhej.

tänkte bara skriva min blogg så du kan kolla på min; lovias.blogspot.com



/Lovisa, jag va ju hos dig i fredags x)

2009-03-15 @ 11:13:23
URL: http://www.lovias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0