20 Maj<3

♥Heej! Jag märkte att jag inte har skrivit på några dagar. Jag vet inte varför.
Det är skönt för det är långhelg nu. Vi var lediga idag för vi hade en grej på skolan för några veckor sen och det var på en lördag så vi fick ledigt för att vi var på skolan då. Men det är bara skönt.
Idag ska jag på agility med Cindy. Vi har trärat lite på dom grejorna vi skulle så nu kan hon dom mycket bättre.
Tidigare idag åkte pappa och Adrian till Övik till en släkting för att fiska. Dom bor vid någon sjö eller hav eller nåt där dom har fått jättemycket fisk tydligen. Så nu är det bara jag å mamma å cindy hemma. Ganska skönt att slippaa dom aphjärnorna.

Jag länktar till söndag då ska vi gå med fotbollen å titta på damfotboll på kanalplan.Om jag tar kort kan jag lägga in lite bilder. Helgen är matchfri så man får passa på och vila lite. Vi tränar ju måndag, tisdag, onsdag plut typ två matcher för mig. 

Jag har tänkt börja med en grej på bloggen. Jag leter efter några intresanda bilder på google och så tar jag reda på lite om vad det nu är. Jag vet inte om det kommer att funka men jag ska prova i alla fall. Det kommer nog ett lite senare inlägg.
Puss å Kram Alicee♥

Kommentarer
Postat av: Lars Gunnar

Du kan väl inte kalla pappa och Adrian för aphjärnor va!!!

2009-05-20 @ 23:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0