24 Maj<3

Heej tänkte dra ett snabbt inlägg innnan jag går och lägger mig. Jag ska vara tidigt i skolan imårron. Vi som ska bli skolpoliser ska träffas igen. Jag kan förklara bättre senare.
Ikväll kom aphjärnorna hem. Juste jag å mamma var ju på damfotboll idag eller vi var där med mitt fotbollslag. Bajen vs Staténa eller nåt men bajen vann med 4-1 det var bra. Jag lägger in bilderna lite senare.
Jag har suttit här ikväll och försökt att rippa men det gick inte så bra. Jag får fortsätta med det imårron om jag hinner kom på att jag har träning då. Men  nu måste jag plugga till skolpolisprovet. oops
Pöözz å Kramizar Alicee
Jag årkar inte göra sådär md texten längre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0