Femtonde Maj<3

♥Heej alla läsare! Jag vill tacka Sofia för kommentarerna, det är alltid roligt att få om man får snälla asså.
Jag har precis kommit hem från skolan. Vi var på bibblan det var sådär. Jag och några kompisar satt och läste tidningar, för vi behövde inte låna böcker men vi var tvugna att följa med ändå. Det var okej lunch idag, någon konstig gryta och ris.
Ikväll plus i natt blir vi fri från adrian han ska på något läger med skolan där dom ska sova över. Fett skönt.

På lördag är det den stora finalen i Ryssland jag ska nog titta på det. Men jag tyvker inte att Sveriges låt var så bra. Ja ja så är det.
Juste jag har ju inte berättat om hur det gick på agilitykursen. Det gick faktiskt bättre än vad jag trodde. Hon hade lite svårt med hoppen men det kan man ju lära henne så det är ju inget problem. Det var faktisk jätte kul att gå på agilityn med cindy.
Men nu har jag typ inge mer att berätta.
Puss å Kram Alicee♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha varsågod, det var så lite.:P Det är kul att kommentera och när/om jag skaffar blogg så vill jag ju ha kommentarer oxå:P hahahahxD

2009-05-15 @ 15:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0