Fjärde Maj

♥Nu börjar jag bli riktigt trött på mig själv. Jag säger att jag ska försöka skiva mer på bloggen men jag gör aldrig det. Det har ju hänt en hel del. Jag har brutit fingret så jag får gipsa igen. Jag har haft gipset typ två veckor nu och jag ska få ta av det på torsdag. Gu va jag längtar. Och när jag säger att jag har brutit fingret tänker ni nog men gud vad har hon gjort den här gången då. Då svarar jag ja jag har spelat fotboll.Hehe det är en farlig sport nej men jag har bara lite otur efter som att det är tredje gången jag bryter ngt.
Idag hade jag utvecklingssamtal och det gick ganska bra. Ja det var typ allt som ja kommer på just nu hejdå♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

din olycksfågel!!! typiskt dig att bryta fingrt på fotbollen:p hahhah

2009-05-06 @ 16:58:12
Postat av: Anna

hahah:p jaa du har ju brutit både det ena och det andra:p

2009-05-06 @ 17:24:54
URL: http://afotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0