Sjuttonde Maj <3

♥Hejsan!
Idag har jag spelar fotbollsmatch mot Järla. Det blev 3-3 det var dåligt för vi skulle vunnit vi var faktiskt bättre.
Nu när jag prata om det kom jag på att jag spelade match igår oxå. Fast det gick inte lika bra vi förlorade med 4-0 tror jag men dom var duktiga dom som vi mötte. Det var jobbigt att spela idag för det var skit varmt. Och när man spelar på konstgräs närdet är varmt så bränner der värkligen i fötterna ska jag säga.

Nu är det kris igen jag har dåligt med besökare. Är det någon som kan tipsa om hur mn får fler. Fast inte mer trafik. Där är jag redan medlem. Fast jag kan inte logga in  för jag har glömt lösenordet och om man klickar på har du glömt lösenordet så kommer det ju upp att man ska fylla i e-post adress och den epost adressen jag skrev var till min msn som jag har glömt lösenordet på.
Haha jag e så smart (not). Men ärligt nu behöver jag hjälp. För det är ju ingen mening att skriva om det är ingen som läser eller? Som jag har sagt så får man läska till min blogg om man frågar först.
 
Aja jag kanske skriver mera sen eller im.
Puss å Kram Alicee♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag länkar gärna:) Men om du går in på www.afotoblogg.blogg.se/test så ser du att tessi nea och amanda har bilder och klickar man på dom så kommer man till dreas en blogg. (alltså en bildlänk:))Óch om jag ska länka så får antingen du göra en sån bildlänk eller så gör jag en:) Kram Anna

2009-05-20 @ 09:53:30
URL: http://afotoblogg.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag länkar gärna:) Men om du går in på www.afotoblogg.blogg.se/test så ser du att tessi nea och amanda har bilder och klickar man på dom så kommer man till dreas en blogg. (alltså en bildlänk:))Óch om jag ska länka så får antingen du göra en sån bildlänk eller så gör jag en:) Kram Anna

2009-05-20 @ 09:53:32
URL: http://afotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0