Tionde Maj<33

♥Hej alla läsrare!
Idag har jag varit på bio. Jag såg Hannah Montana The Movie med min lillebror. Jag tycker att den var bra den var rolig och jag gillar musiken jätte mycket. Filmen handlar om Miley Cyrus den vanliga flickan men på fritiden är hon en känd popstjärna(stavas).Det är svårt att hålla hemligeheten men hon lyckas....
Hennes pappa tvingar henne att vara två veckor på landet där hon är född.
Sen ska jag inte avslöja mer nu.HaHaHa

Nu har jag tagit av gipset. Det är jätteskönt. Snart ska jag få spela fotboll. Fast jag har varit med och tränat lite, jag hopas på att få spela match i helgen.
På torsdag ska jag gå på agility kurs med cindy. Det ska bli superkul tror jag.
Just nu sitter jag och bloggar och lyssnar på musik. Tidigare idag har vi rensat i gaderoberna fy vad tråkigt. Men det behövs ju.Aja.
Det är kul att nu kommenterar ni få som läser:) Tack så mycket<33
Ni får gärna länka till min blogg om ni säger till:)
Hejdå Kram Alicee♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

ja skulle vilja se den!<33

2009-05-14 @ 10:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0