Tolfte Maj<3

♥Heej har precis kommit hem från Loffes, vi köpte mjukglass. Det var supergott med årets första mjukglass.
Idag har vi varit på teater och en rock konsert med skolan det var ganska kul faktiskt. På teatern var den typ en i våran klass som spelade och några från 5A jag går i 5B. Och rockkonserten ver det lite äldre barn som uppträdde. Dom var duktiga allihopa.
När jag kom hem från skolan var deet stässigt för träningen började kl. 16.00 och vi kom tillbaka halv tre. Och jag skulle hinna gå ut med Cindy äta ngt och byta om, men jag ringde till pappa och frågade om jag bara kunde släppa ut Cindy på tomten. Det var okej som tur var.
Jag hann till träningen i tid som tur var. Det var inte så jätte jobbig träning men det var kul. Först skulle vi springa tre varv runt elvamannaplanen och sen var det en teknikbana den var rolig. På slutet körde vi allsvenskan det är när man kör mini matcher och vi vann alla. Vi 97:or är bara bäst! Nä jag bara skoja hahahaha:)
Nu gör jag inget speciellt typ skriver lyssnar på musik och snart ska jag logga in på gsm(gosupermodel.com) en rolig sida. Och läsa lite bloggar.
För några sekunder sen fick jag veta att jag ska få spela match i helgen och inte bara en match untan två matcher. Jag länktar så mkt för det var typ en evighet sen jag spelade match.
Japp Hejsvejs
Kramar Alicee♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

e du medlem på gsm??? de e my me och ja vill va medlem!!:D:P

2009-05-14 @ 10:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0