Tretionde Maj<33

♥Heej alla läsare. Idag har jag inte gjort något speciellt. Det var ganska tråkigt i skolan.
Idag har jag tråning på grus det är inge kul. Och det kommer typ aldrig några roliga. Föressten är dom träningarna jätte jobbiga. Det känns som om jag ska dö. Jaja det lönar sig på matcherna.
Tänk att vara lika bra som Martha. Hon äger på fotboll. Hon är en av mina idoler. Jag kan lägga in en bild på henne.
Hon spelade i Ume IK där hade hon nummer 60 men hon spelar inte där längre.Nu tror jag att hon spelar i LA. Men hon spelar i landslager Brazilien. Där har jag ingen koll vilket nummer hon har iaf.
Japp men nu årkar jag inte skriva mer jag ska nog äta ngt.
Puss å Kram Alicee♥

Bilden är från Google

Kommentarer
Postat av: Sofia

hon har nr 10 de ser man ju på bilden. :PxD

2009-05-14 @ 10:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0